DZIAŁANIE KANCELARII NOTARIALNEJ W OKRESIE STANU ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO

Uprzejmie informujemy, że w związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19 wprowadzone zostały modyfikacje w zasadach funkcjonowania Kancelarii Notarialnej.

Nadal wykonujemy wszystkie czynności i obsługujemy Klientów w pełnym zakresie oraz w dogodnych dla Państwa terminach. Zmianie uległy natomiast procedury przygotowania czynności i bezpośredniego kontaktu z Klientami.

Przygotowanie czynności opiera się na kontakcie mailowym i telefonicznym. Informacji telefonicznych udzielamy codziennie w godzinach 8.00 – 20.00 (także w weekendy). Ustalamy wówczas treść czynności, wskazujemy dokumenty konieczne do ich dokonania, wyjaśniamy szczegółowo skutki prawne tych czynności i podajemy koszty, które poniesiecie Państwo przy ich zawieraniu.

Dane i dokumenty możecie Państwo dostarczać osobiście w umówionych wcześniej godzinach oraz przesyłać pocztą elektroniczną lub sms-em – dane kontaktowe Kancelarii znajdziecie Państwo na zakładce Kontakt. Oryginały tych dokumentów okazujecie Państwo w dniu spotkania w Kancelarii, podczas dokonania umówionych czynności.

Wizyty w Kancelarii możliwe są wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminów. Spotkania umawiamy w odpowiednich odstępach czasowych. Pomiędzy spotkaniami pomieszczenia są wietrzone, a używane sprzęty dezynfekowane.

Prosimy o przebywanie na terenie Kancelarii w maskach, które zdejmowane są wyłącznie w chwili weryfikacji Państwa tożsamości przez notariusza. Także prosimy o zachowanie odpowiedniego dystansu pomiędzy osobami. W każdym pomieszczeniu Kancelarii dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk. Płatności za czynności mogą być dokonywane gotówką, kartą płatniczą lub uprzednim przelewem na rachunek Kancelarii.


SERDECZNIE ZAPRASZAMY I ŻYCZYMY PAŃSTWU DUŻO ZDROWIA I ODPORNOŚCI

Call Now Button